Catosfera

Dimecres, 2 de març 20:15h de 2016 Comunicats

COMUNICAT DE VAGA EN CONTRA DEL 3+2

ELS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS DEL PAÍS ESTAN CONVOCATS A FER VAGA EN CONTRA DEL 3+2

Després que els estudiants de diferents universitats catalanes hagin votat massivament a favor de paralitzar el model 3+2, per comportar un encariment encobert del grau, no comptar amb el beneplàcit de la comunitat universitària i qüestionar-ne l'autonomia, des de la Federació Nacional d’Estudiants de Catalunya manifestem que:

• Respectem i donem suport als motius pels quals s’ha convocat la Vaga del 3M. Des de la FNEC sempre ens hem mostrat favorables a la paralització del model 3+2, tal i com es planteja des d’Espanya, i és per això que animem a tots els nostres membres, simpatitzants i als estudiants en general a sumar-s’hi.

• Demanem que els estudiants es mobilitzin i participin en les mobilitzacions convocades per aquell dia i que, per tant, no es quedin a casa.

• Reclamem el màxim respecte a les opinions de cada estudiant. En aquest sentit, rebutgem frontalment qualsevol forma de vaga que impedeixi l’accés a les universitats d’aquells estudiants que no es vulguin sumar a la protesta, bé perquè no hi estan d’acord, bé perquè tenen altres prioritats. Des de la FNEC farem tot el possible per a informar de la vaga als estudiants, però en cap cas obligarem a ningú a fer-la. És per això, que demanem a aquells estudiants que faran vaga que vetllin perquè sigui una protesta exemplar i pacífica.

FNEC
2 de març de 2016

giny

El butlletí

Subscriu-te per rebre totes les novetats per correu electrònic.